Det er nu vi har brug for din stemme.

Hjælp os med på at stemme på Svindinge Jagtforening som årets jagtforening.
Du må gerne afgive din stemme allerede nu, da afstemningen allerede slutter d. 14. april-
Du skal bl.a. hjælpe med at stemme på Svindinge Jagtforening pga.:

1. Vi har mange aktiviteter og til tider helt anderledes aktiviteter.
  2. Vi skaber nye aktiviteter såsom skydeskoler, gåsejagtkursus, jagtfaglig kurser, grejbank etc.
  3. Vi er villige til at lytte til både nye og gamle medlemmer for nye ideer og aktiviteter.
  4. Fordi vi har ekstrem stor fokus på at udvikle os hele tiden.Vi skal have respekt for gamle traditioner og nogle af de aktiviteter som mange søger, men vi skal også være villig til at prøve nye ting af.
  5. Og qua vores sunde økonomi har vi råd til at udforske ting uden det nødvendigvis skal give overskud.
  6. Fordi vi favner bredt. Vi har medlemmer såsom nyjægere, juniorjægere og mere erfarne jægere. Vores fokus område er altså ikke kun en gren, men i stedet alle typer medlemmer. Dette store spænd blandt medlemmerne skaber en bred vifte af holdninger og meninger, som konstruktivt kan udnyttes på de enkelte aktiviteter
  7. Og vigtigst – aktiviteter skal skabes for medlemmerne og ikke for nødvendigvis at skabe overskud.

Og husk at en stemme på Svindinge giver fokus og synergi for alle foreninger på Fyn og inspiration til resten af landets jagtforeninger, da samarbejde og udvikling mellem foreninger skaber mere aktivitet og totalt set flere medlemmer til DJ. Trenden er efterhånden blevet, at rigtig mange er medlem i flere jagtforeninger, hvilket gavner alle!

Se desuden medfølgende dokument, hvor hele vores indstilling kan læses: klik her

Se her hvordan du kan stemme: klik her

Klik på følgende link for at komme direkte til afstemning: http://www.jaegerforbundet.dk/medlemsnettet/

ret_jagtforening_1.JPG

Årets jagtforening på Fyn 2016 er Svindinge Jagtforening!

Og nu vil vi også være landets bedste!
I starten af marts måned blev årets jagtforening på Fyn kåret på Kreds Fyn årsmøde.
I alt var 5 jagtforening udvalgt som kandidat som årets jagtforening.
Udvælgelsen skete på baggrund af medlemsrekrutteringen de sidste 3 år.
Alle fem foreninger har oplevet en stor tilgang af medlemmer de sidste år. Det var derfor op til en nedsat udvalg under Kreds Fyn, at skulle udvælge den jagtforening, som har gjort mest for rekruttering og for dens medlemmer.
Og her faldt valget på Svindinge Jagtforening.

Det er naturligvis noget, som vi er meget stolte af i foreningen. Det er et skulderklap til de mange, som hjælper til i foreningen og til jer medlemmer, som altid er flittige til at bakke op om arrangementer.
D. 9. marts var bestyrelsen og hjælperne samlet for at videreudvikle på afholdte og kommende arrangementer.

Vi vil gerne sige stor tak til alle jer, som på den ene eller anden måde bakker op om foreningen! Se her billede fra selve overrakkelsen på Kreds Fyns årsmøde.
På billedet ses bestyrelsesmedlem Andi Andersen, Steen Larsen og Kredsformand Georg Jensen - klik